dinsdag 21 april 2015

Noor & Zo sketch challenge #1

Eerste sketch challenge Noor & Zo

Op 7 april was mijn vriendin Colinda Vogelaar jarig en aangezien ik van haar ook altijd een zelfgemaakte kaart krijg, ging ik ook voor haar aan de slag. Maar er was ook nog een sketch challenge waar ik aan mee wilde doen, dus.... combineerde ik die twee.
De kleuren en het plaatje waren niet moeilijk om te kiezen, ze heeft iets met beren en houdt van kaarten in bruin/blauw, dus hop aan het werk.
Ook weer lekker zelf bloemetjes gemaakt, vind ik zo leuk om te doen.
En dit is hem dan.











Wat heb ik gebruikt:
- Rolbloemetjes van Joy
- Het grote rondje is een Dutch Doobadoo mal
- Het kleine rondje is van basic cuttin & embossing van Joy, ook de stempel erop
- De borderrand is van Dutch Doobadoo
- De blaadjes zijn van Joy vintage flourishes
- Houtpapier is van Joy
- Het plaatje komt uit een knipvel van Hobbyvoordelig

 

1 opmerking:

  1. Ben er helemaal blij mee!! Heb al een ideetje voor jou "kaart" maaaaar ik verklap verder niks, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen