maandag 31 augustus 2015

Marianne Design Challence #134


Zo ik ga voor het eerst meedoen aan een challenge van Marianne Design.

http://mariannedesign.blogspot.nl/2015/08/challenge-134.html

Sinds kort heb ik het kleuren met potloden ontdekt of eigenlijk moet ik zeggen dat het me eindelijk goed lukt, waardoor ik het nu leuk vind om te doen, bijna verslavend zelfs.
De potloden, Derwent coloursoft, heb ik namelijk al een paar jaar in huis, een keer in een opruiming gekocht, geen doos, maar losse, ongeveer 24 stuks, echt basiskleuren, maar ik kan er genoeg mee doen.

Blauw vind ik toevallig een mooie kleur die past bij winter en sneeuw. Een snoesje was er gauw bij gevonden, dus hup aan de slag gegaan. Heb ik alvast mijn eerste kerstkaart liggen :)

Die leuke nieuwe kerstboom mallen van MD zijn uit wit papier gestanst en daarna met Distress stormy sky bewerkt, een crackle stempel van Kaisercraft en Stazon ganache, waarna Fran-tage (grof wit embossing poeder) en de randen bewerkt met walnut stain Distress.

Verder heb  ik gebruikt:
- de Vierkante basic shape CR 1332
- een blaadje uit het Silver Stars blok
- sneeuwkristallen mal silver collection CR 1335
- een stempeltje van een onbekend merk










11 opmerkingen:

  1. Erg mooi ingekleurd,
    Mooie eerste inzending.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mieke, ik kijk nu al uit naar de volgende ;)

      Verwijderen
  2. Schitterende kaart Yvonne!
    Je hebt de afbeelding van het Snoesjes echt prachtig ingekleurd, knap hoor... toevallig ben ik een maand of 2 geleden zelf ook overgestapt naar het kleuren met Derwent Coloursoft potloden en ze bevallen mij ook prima ;D Inderdaad het werkt verslaven, hihi.
    Maar nog even terug naar je kaart want ik vind het ook ontzettend mooi zoals je de sneeuwvlokken op de kaart en vooral de afbeelding hebt verwerkt!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Marleen, leuk dat je er ook mee ben begonnen, hoop er gauw wat van te zien. Ik heb de smaak te pakken in ieder geval en kijk al uit naar #135, hihi

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaart Yvonne.
    Hopelijk doe je nog vaker mee en laat je ons genieten.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Anita, ik ga op zeker vaker meedoen, vind het veels te leuk :)

      Verwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaartje en wat heb je super gekleurd Yvonne.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet, doe je de volgende keer weer mee?
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt en je hebt Snoesje prachtig ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes.
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ingekleurd, mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen