maandag 21 maart 2016

Bee Happy Lift challenge #102

De voorbeeldkaart van Lyssa
                                                     

Een nieuwe liftchallenge en er is weer een mooi voorbeeld gevonden (de roze kaart hierboven). Het belangrijkste onderdeel is dat er omgevouwen papier op voor moet komen.

De vorige Lift challenge  werd tot mijn grote verrassing en vreugde gewonnen door mij, yeah !! Er zijn altijd zoveel mooi inzendingen, dat het vast niet meevalt om een winnaar te kiezen.
De prijs kwam van Oma Dee, een paper pad met bijpassend cardstock. Ben er heel blij mee en heb er meteen wat van gebruikt voor deze kaart.

Ik koos voor het bijtjes papier, omdat ik er leuke stempels bij had. Daarover vellum (wat ik omvouwde) en met de hand vast zette met een stiksteek met een linnen draad.






                                          Wat gezellig dat je even een kijkje hebt genomen.
                                                                    xx Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Super leuk met die bijtjes!! Mooi met het vellum ook. Wat een leuk papier heb je gewonnen ;-)) Erg leuke lift, en tof dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die bijtjes en wat een goed bijpassend papier ook. Mooie lift! Dank je wel voor het meeliften.

    BeantwoordenVerwijderen