woensdag 9 november 2016

Warmest wishes Liftchallenge #110

                                                         
Marjan heeft deze mooie kaart, gemaakt door Paperpicnic Jane, gevonden op Flickr en hem gekozen voor ons om te liften deze keer. Liften is een kaart namaken, maar je eigen draai er aan geven en natuurlijk de bron te vermelden. Dat wilde ik doen maar de link werkte niet, heb in ieder geval de naam genoemd.

Mijn versie is gemaakt met papier, stempels en markers van Stampin Up.
Het watercolour effect heb ik bereikt door met markers en blenders te werken en niet vol in te kleuren.
Het vellum is gestempeld met een vage hout stempel en die een beetje uitgeveegd voordat hij helemaal droog was. Op de bontrandjes is clear Wink of Stella aangebracht.

Met deze kaart doe ik mee aan liftchallenge #110



                                            Gezellig dat je even kwam kijken op mijn blog
                                                                Groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke eskimo's op je kaart, mooi zoals je ze gekleurd hebt! Ze passen heel goed bij de achtergrond. Leuk vind ik ook het schuine plaatsen van het vellum. Gaaf liftkaartje, Yvonne, dank je wel voor het meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lift heb je er van gemaakt! Toffe stempel en mooi hoe het bontrandje glinstert. Erg leuk dat je meedoet met de liftchallenge Yvonne, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart, heb je blog ook bewonderd en heb genoten van je kaarten en wat ideetjes op gedaan.
    Ben ook volger geworden
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen