zondag 27 september 2015

Cheerful Sketches September

Via via hoorde ik over de blog van Cheerful Sketches en dat ze daar ook aan challenges doen en omdat het niet merkgebonden is kun je alles gebruiken wat je wilt, als je je maar aan de sketch houd.

http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

Ik ben pas begonnen met het inkleuren van stempels met Derwent coloursoft potloden en de stempel die ik op deze kaart heb gebruikt is een van mijn eerste pogingen.
De halve cirkelstans met sterren is van Marianne Design evenals de losse sterren en de stempel. Het papier is van Magnolia.






Wat heb ik gebruikt:
Halve cirkel stans van Marianne Design CR1293
De stans om in 1 keer een heel veel sterren te maken van Marianne Design CR1321
De stempel is ook van Marianne Design (handlettering) EC0157
De snoesje stempel is natuurlijk ook van Marianne Design.
Verder stardust Stickles voor glitter accenten en Distress Ink om randen kleur te geven.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart Yvonne!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. succes.
    groetjes Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen